הסיפור
אלוהה,
הקליניקה, מאיפה הגיעה השטות הזו? הרי כולנו חולים במחלה, אבל המחלה שלנו היא מחלה חיובית, האהבה לים, אבל הצורך שלנו בגלים עולה קצת על מדינות אחרות שהתברכו קצת יותר, אז אולי אנחנו קצת יותר רעבים, או חולים, בסופו של דבר, צמאים לכל מה שקשור לגלישת גלים, אז יש פציינטים, יש קליניקה וגם יש רופא (אבל הוא בעצמו ברח והשאיר לי את המפתח), ויש תרופות שהם ציוד גלישה וגלשנים למיניהם. וכך נולד לו הלוגו של הסטטוסקופ עם השאקה, תודות לחבר אורי ריכטר שחלק איתי את רגע ההברקה.
רגע של רצינות, כל חיי יעצתי ועזרתי לחברים עם ציוד, עבדתי באינטר סרף בילדותי וגם בגלשני אולטרה וייב מהם למדתי לראשונה איך מתאימים גלשן בצורה הכי נכונה, עבדתי בבורדר ליין בשנותיה הראשונות כחנות קטנה מול חומוס אשכרה בתל אביב., לאחר מכן נהלתי את ארגון הגלישה, ערכתי את תחום גלישת הגלים במגזין אדרנלין, הקמתי ביחד עם דוריאן פסקוביץ’ את ארגון surfing 4 peace, ארחתי אין ספור מקצוענים מעולם הגלישה והסקייטבורד, זכיתי להגיע להיות מנהל המותג האגדי Gotcha באירופה ושם התחלתי להתנסות בצורה אינטנסיבית בגלשנים מטובי השייפרים בעולם.
כל פעם לקחתי גלשן וגיליתי שהוא לא נכון לי, רק לאחר כמה טעויות חריפות הבנתי, למדתי להתאים לעצמי גלשנים, הבנתי שאם אני לא יודע, ואני אחד שחופר כל חייו בתחום, בטוח שיש ציבור גדול בארץ שגם לא יודע בדיוק, למתי להשליך מעצמי לאחרים וכך נבנתה במוחי המשוואה שהיום עובדת.
לאחר שסיימתי את דרכי באירופה בשנת 2012, התחלתי לעבוד עם המותג Vans בישראל בכל מה שקשור לניהול תחום הגלישה והסקייטבורד, תוך כדי חפשתי דרך שתכיל את כל הניסיון שצברתי ומעל הכל את האהבה שלי לתחום
הקליניקה הוקמה מתוך רצון לתת מענה אמיתי וכנה לצרכים של גולשים ברזולוציות הגבוהות ביותר, כיום ניתן למצוא את מיטב המותגים בישראל אבל חשוב מכך, צריך קודם לזהות את הצורך המדויק ביותר של הלקוח/פציינט ולתת לו את המענה הנכון ביותר על מנת לקחת אותו לשלב הבא בגלישה.
החלטתי להקים מקום שיכיל את כל המותגים הכי טובים בלי שום אינטרסים פוליטיים, מקום אחד שיכיל את כל עולם הגלישה ולי תשאר רק מלאכת ההתאמה. לצערי, הדבר לא קרה, וקבלתי המון סירובים בתעשיה המקומית חוץ מאינטר סרף ששיתפו עימי פעולה בגלשני hayden ולכן החלטתי לעשות זאת בעצמי, התחלתי לעבוד עם שייפר אגדי בשם קורדל מילר שכל ילדותי חלמתי לגלוש על הגלשנים שלו, העובדה שהוא מקצוען לשעבר ואיש עם נשמה אדירה הביאה אותו להיות אחד מהשייפרים הכי נחשבים בקליפורניה, במקביל התחלתי עם שייפר לא ידוע בשם היידן קוקס שהביא את ההיפטו קריפטו לעולם ומשם זה כבר היסטוריה, היה לי חשוב לחבר את הגריפ ההיסטורי אסטרודק לענין שכל חיי התעקשתי להשתמש בו למרות שהוא תמיד יותר יקר, המותג Creatures of leisure פנה אלי בבקשה לייצג את מוצריו בישראל, קבלתי את הזיכיון להפצת חליפות הניאופרין היפני של Isurus, ובמקביל החלה הדרישה לגלשנים אחרים בקליניקה, ותמיד אמרתי לפציינטים, רוצים עזרה בתכנון גלשן של מריק, לוסט, פייזל, פאטרסון, סופר או כל דבר אחר, אשמח לעשות זאת, ובסופו של דבר היום רוב המותגים החלו להזרים את הגלשנים שלהם לקליקניה. היום תמצאו בקליניקה את הכי הרבה מותגי גלשנים בישראל, לאחרונה גם התחלתי ביבוא גלשני ה specialty של השייפר האגדי Jeff “doc” Lausch שהוא בעצם “קולגה בתחום הרפואה” , נחשב לאומן בתחום וכך השלמתי פירמידה של צרכים שכל גולש יכול למצוא את עצמו ומענה לצרכיו “ומחלותיו”
Cordell, Hayden, fire wire, Pyzel, Timmy Patterson, Christenson, Super brand, Santa Cruz, Channel islands, Doc Surf prescriptions.
במקביל לעבודת הפצת הציוד והגלשנים, החלק השני של הקליניקה, הוא הפקת אירועים, אירוע תוכן אנטרנטיים למותגים שרוצים להתחבר ללייף סטייל שלנו, תחרויות גלישה וסקייטבורד אונליין וגם תחרות מסורתיות אותן הפקתי ב 15 השנים האחרונות, דוגמת העבודה שאני עושה עם המותג Vans ב 4 השנים האחרונות וגם עזרה ותמיכה במותגים אחרים שמבקשים ייעוץ בחדירה לתחום,פרויקטים שעשיתי בשביל Reef, אוזניות SMS בתחום הסקייטבורד וגם מותג ההמוברגר הצעיר 110 שרוצה להתחבר לסקיייטרים, Jameson עימם אני מוציא טיולי גלישה